loading...
وبسایت امام علی_دانلود نوحه
محمد بازدید : 283 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

http://dl.delsukhtehgan.ir/mehr%2092/SH-emam%20javad.jpg

گلچین ۱۷۶ قطعه از بهترین روضه ها و سینه زنی در وصف شهادت حضرت امام جواد (ع) از حاج محمود کریمی ، حاج محمد طاهری ، حاج سعید حدادیان ، حاج حسین سازور ، حاج حسن خلج ، حاج احمد واعظی ، حاج مهدی سلحشور ، حاج سیدمهدی میرداماد ، حاج مجتبی رمضانی ، حاج سیدمجید بنی فاطمه ، حاج محمدرضا بذری ، حاج زمان یعقوبی ، حاج مهدی مختاری ، حاج ابوالفضل بینائیان ، حاج حسین سیب سرخی ، کربلایی حمید علیمی و حاج علی رحمانی و حاج محمود گرجی به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

دریافت فایلها:

حاج محمود کریمی-ای باب حاجت همه قبله مراد (روضه)

حاج محمود کریمی-تویی اجابت سبز دعای خاکی ها (روضه)

حاج محمود کریمی-روضه حضرت امام جواد علیه السلام (روضه)

حاج محمود کریمی-میان حجره در بسته ای ز پا افتاد (روضه)

حاج محمود کریمی-اول شراب زهر به جانش اثر نمود (روضه)

حاج محمود کریمی-ای عرش عرش خاک خاک پای تو (روضه)

حاج محمود کریمی-مادر ببین که دختر مامون چکار کرد (روضه امام جواد)

حاج محمود کریمی-من جوادم که خدا خوانده جواد (روضه)

حاج محمود کریمی-چشم خلقت دست خلقت (روضه)

حاج محمود کریمی-مادر ببین که دختر مامون چکار کرد (روضه)

حاج محمود کریمی-آتیش غم از دلم کشیده زبونه (روضه)

حاج محمود کریمی-جوون امام رضا می خونه کجایی مادر من (زمینه)

حاج محمود کریمی-ذکر لبم یا زهرا نفسم نمیاد بالا (زمینه)

حاج محمود کریمی-بر خاک حجره سر می گذارم (زمینه)

حاج محمود کریمی-می درخشه اشک ستاره (زمینه)

حاج محمود کریمی-افتاده بین حجره و آبش نمی دهند (واحد سنگین)

حاج محمود کریمی-تو امام جوادی یا جواد الائمه (واحد)

حاج محمود کریمی-سوزد از زهر ز پا تا به سرم یا زهرا (واحد)

حاج محمود کریمی-مادر ببین که دختر مامون چکار کرد (زمینه)

حاج سعید حدادیان-ای گدای درگه احسان تو جود و کرم (روضه)

حاج سعید حدادیان-جود تو جود خدا و لطف تو لطف خدا (روضه امام جواد)

کربلایی محمدحسین حدادیان-حاج سعید حدادیان-حجره گشته قفس بال و پرم (نوحه)

حاج سعید حدادیان-کربلایی محمدحسین حدادیان-یا ایها الکاظم … (واحد عربی)

کربلایی محمدحسین حدادیان-ما راهی شهر کرببلا هستیم (واحد)

حاج سعید حدادیان-یا جواد الائمه ادرکنی (واحد)

حاج سعید حدادیان-مادر بیا که قلب جوادت کباب شد (روضه)

حاج محمد طاهری-با خدا درد و دل میکنم (شور)

حاج محمد طاهری-کبوترا گوشه ای از آسمونن (زمینه)

حاج محمد طاهری-با دلی خسته بی کس و تنها (واحد)

حاج محمد طاهری-یا جواد الائمه یا جواد الائمه (تک)

حاج محمد طاهری-با خدا درد دل میکنم نگاه من سمت آسمونه (شور)

حاج محمد طاهری-تو خونه هم یارشم دردش نباشه (شور)

حاج محمد طاهری-به سینه من سوزی از قلب من برایت (واحد)

حاج محمد طاهری-بی و کس و مضطرم لاله ای پرپرم (واحد)

حاج حسین سازور-نازک دلی شبیه تو پیدا نمیشود (روضه)

حاج حسین سازور-در حجره بسته تنی در تب و تاب است (روضه)

حاج حسین سازور-با قلبی پریشون یکی میگه جگرم میسوزه (زمینه)

حاج حسین سازور-کمی از داغ حسین بر سرش آمد اینجا (مناجات)

حاج مهدی سلحشور-حدیث صبر و سوز و بی نوایی (روضه)

حاج مهدی سلحشور-روضه حضرت امام جواد (روضه)

حاج مهدی سلحشور-بارویی چشم ترت دلداری نیست دور و برت (زمینه)

حاج مهدی سلحشور-رو به بی قراری میباره از نگاهت (واحد)

حاج مهدی سلحشور-از شرار زهر غم میسوزه بال و پرش (شور)

حاج مهدی سلحشور-سرم خاک کف پای حسینه (مناجات)

حاج مهدی سلحشور-حاج سیدمهدی میرداماد-معبود من خدای من حی داورم (واحد)

حاج مهدی سلحشور-ای آتش زهر جفا (واحد سنگین)

حاج مهدی سلحشور-لاله می ریزه از حرارت صداش (واحد)

حاج مهدی سلحشور-واغربتا واغربتا واغربتا (واحد)

حاج مهدی سلحشور-بنده ام بنده ولای تو ام (زمینه)

حاج عباس واعظی-ای ز روی تو روی حق پیدا (روضه)

حاج احمد واعظی-امون از این دور و زمونه (روضه)

حاج احمد واعظی-ای ز روی تو روی حق پیدا (زمینه)

حاج عباس واعظی-چشمم پر ز آه و کامم خشک و عطشان (واحد سنگین)

حاج احمد واعظی-ای نور عینم ارباب حسینیم (واحد)

حاج احمد واعظی-حاج عباس واعظی-یا ثارالله یا وجهه الله (شور)

حاج حسن خلج-تا در نگاه خدا کی یاد شدی (روضه)

حاج حسن خلج-روضه حضرت امام جواد الائمه علیه السلام (روضه)

حاج حسن خلج-غربت اگر چه هست تو غارت نمی شوی (روضه امام حسین)

حاج حسن خلج-ای جود خاک پای تو یا حضرت جواد (روضه)

حاج حسن خلج-روضه حضرت امام جواد (روضه)

حاج حسن خلج-صیاد لذت می برد وقتی من از درد (روضه)

حاج حسن خلج-شکر خدا که لحظه از هوش رفتنت (روضه)

حاج حسن خلج-چه گویم به وصفت که فرموده آن را (روضه)

حاج حسن خلج-جوادی جوادی گدایم گدایم (روضه)

حاج حسن خلج-هر چند کف زدند ولی روی دست تو (روضه)

حاج حسن خلج-شکر خدا جواد که خواهر نداشتی (روضه)

حاج حسن خلج-همین که از وسط جمعیت پلیدی پست (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-بر گرد آقا ت اسر و سامان بگیریم (غزل مصیبت)

حاج سیدمهدی میرداماد-با شال عزا زائرا میان چه خبر مشهده امشب (روضه امام جواد)

حاج سیدمهدی میرداماد-حریم تتو قبله گاهم فقط تو هستی پناهم (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-ای تشنه لب حسین (شعر خوانی در وصف امام حسین)

حاج سیدمهدی میرداماد-تا آه سینه سوزی از قلب من بر آید (واحد سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-ای مرگ مدد کن که من زار بمیرم (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-غریب وا اماما شهید وا اماما (دم)

حاج سیدمهدی میرداماد-از آن دم که مادر مرا داداه شیر (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه حضرت ابالفضل العباس (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-رنج تو را به گنج فراوان نمی دهم (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه حضرت امام جواد علیه السلام (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-وقت پرپر زدنم برگ و برم می سوزد (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-کد شده آسمون هوا چه دلگیره (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-روز ازل که خدا سر نوشتا رو قسمت میکرد (شور)

حاج مهدی سلحشور-پر میزنه سمت نجف قلبم قلبم (شور)

حاج مهدی سلحشور-عزادار سیدالشهدا به گوش باش به گوش باش (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-سوختم ز آتش هجران تو ای یار بیا (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-جلوه هایی که دم به دم داری (روضه)

حاج مهدی سلحشور-واویلتا واویلتا جواد الائمه (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-بابا بابا بیا به بالین پسر (واحد سنگین)

حاج مهدی سلحشور-فدای لطف و کرمت آقا (واحد)

حاج مهدی سلحشور-روی بهشت می وزد از کربلای تو (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-دو تا گنید طلایی توی شهر کاظمینه (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-معبود من خدای من حی داورم (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-باب المراد عالم مولانا ابن الرضا (زمینه)

حاج احمد واعظی-ای مظهر جود خدایی که منبع جود و سخایی  (واحد)

حاج احمد واعظی-روضه امام جواد علیه السلام (روضه)

حاج محمدرضا بذری-خوابت به چشم آمد و بیدار تر شدم (روضه امام جواد)

حاج محمدرضا بذری-فدای چشای ترت اهل خونه دور و برت (زمینه)

حاج محمدرضا بذری-امون از زمونه دلم روضه خونه (واحد سنگین)

حاج محمدرضا بذری-اینجا به جای اینکه برایت دعا کنم (واحد)

حاج محمدرضا بذری-حرم حرم خیلی بین الحرمین رو دوست دارم (واحد)

حاج محمدرضا بذری-من خمار علی دل بی قرار علی (واحد امام علی)

حاج محمدرضا بذری-اگه میشه وقتی درد داری پی دوا نری (شور)

حاج محمدرضا بذری-هر چقدر آب و هوای حرمت گرم حسین (مناجات)

حاج محمدرضا بذری-عزیز جان رضایی تو اوج شور و صفا (زمینه)

حاج محمدرضا بذری-خدا کنه هیچ دلی غم نصیب نشه (واحد سنگین)

حاج محمدرضا بذری-زائر عرشم ولی پر بسته ام (واحد سنگین)

حاج محمدرضا بذری-عشقت از روز ازل آقا مهمون دلهاست (واحد)

حاج محمدرضا بذری-خون خدا می چکد از روی حسین (واحد)

حاج محمدرضا بذری-سخته دور از تو بمونم (شور)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-روضه حضرت امام جواد علیع السلام (روضه)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-یا جواد الائمه یا جواد الائمه (زمینه)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-رفته توانم و شده دنیا جلو چشام سیاه (واحد)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-همیشه من نوکرت می مونم (واحد)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-ای مرگ مدد کم که من زار غمینم (زمینه)

حاج مجتبی رمضانی-ای خسته دل بشکسته ام (واحد سنگین)

حاج مجتبی رمضانی-آنکه خدا طرح جنان از رخ او کشد (واحد)

حاج مجتبی رمضانی-از خدا میخوام همیشه (زمینه)

کربلایی حمید علیمی-علی مع الحق هو الحق مطلق (زمینه)

کربلایی حمید علیمی-با شال عزا زائرا میان (زمینه)

کربلایی حمید علیمی-سرشون رو خاک حجره میذاره (واحد سنگین)

کربلایی حمید علیمی-جگر پاره من را به خدا مرحم نیست (واحد)

کربلایی حمید علیمی-از عشقت دوباره دلامون مثه یه قناری داره میخونه (شور)

کربلایی حمید علیمی-من اونم که همه عالم میگن مجنون عباسه (شور)

کربلایی حمید علیمی-قسم به پنج ضلع حریم بیت الله (تک)

کربلایی حمید علیمی-هر روز پای هر محنت گریه میکنم (روضه امام جواد)

کربلایی حمید علیمی-می سوزه سینه ام نمیتونم بخونم (زمینه)

کربلایی حمید علیمی-میان مردمی و مردم از شما دورند (واحد سنگین)

کربلایی حمید علیمی-کن به پا ای دل ناله و زاری (واحد سنگین)

کربلایی حمید علیمی-آن بی حیا به دادن زهر اکتفا نکرد (واحد سنگین)

کربلایی حمید علیمی-کربلا ما را سواد آموز کرد (واحد)

کربلایی حمید علیمی-من مریدم مراد میخواهم (شور)

کربلایی حمید علیمی-به اشک ماتم تو (شور)

کربلایی حمید علیمی-ای جود و خاک پای تو یا حضرت جواد (شور)

کربلایی حمید علیمی-یا جواد الائمه ادرکنی (تک)

کربلایی حمید علیمی-یا رب بنگر به حال زارم (شور)

کربلایی حمید علیمی-با صدای هلهله خون نشانم (واحد)

کربلایی حمید علیمی-رفته به آسمونا سوز و آهم (شور)

حاج حسین سیب سرخی-با گوهر اشک وضو کرده ام (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-پسر امام رضا داره ز رفتن میخونه (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-تموم دو عالم به سر و سینه می زنن (شور)

حاج حسین سیب سرخی-درد دل با کردگار حی سبحان می کند (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-بمیرم آقا نداری یاور (شور)

حاج حسین سیب سرخی-آسمون غرق نوا شد (واحد سنگین)

حاج حسین سیب سرخی-دلمن با گریه هم نشین شده (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-دلم خوشه حریم تو قبله نمای عالمینه (شور)

حاج حسین سیب سرخی-از شرار زهر کینه خون شده قلب مدینه (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-آهنگ شبهای رویامه (شور)

حاج حسین سیب سرخی-یه عمره که قلبمو دستم سپردم (شور)

حاج حسین سیب سرخی-در همه صورتگران (شعرخوانی)

حاج حسین سیب سرخی-از شزاب زهر کینه خون شده قلب مدینه (واحد)

 حاج مهدی مختاری-پر می زنم من میرم از این زمونه (زمینه)

 حاج مهدی مختاری-الهی قسمتم با صد هزار تا شور و شین (واحد)

 حاج مهدی مختاری-کعبه یک زمزم اگر در همه عالم دارد (واحد)

 حاج مهدی مختاری-صورتم و رو خاک ضریحت چون اینجا حرم شیب الخضیبه (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-اینها به جای این که برایم دعا کنند (واحد)

حاج ابوالفضل بینائیان-دل نشین ترین نوا نوای قلب دلبره (زمینه)

حاج ابوالفضل بینائیان-دارم میسوزم از زهر کینه (زمینه)

حاج ابوالفضل بینائیان-انها به جای اینکه برایم دعا کنند (سنگین)

حاج ابوالفضل بینائیان-زیر بارون آسمون همیشه غربت داره (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-حسین جدا بشم مگه از در خونتون گمراه میشم (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-به اذن ثارالله سینه زنان کرببلاییم یا علی بسم الله (شور)

حاج محمود گرجی-دسته جمع سینه زنان بریم عراق (زمینه)

حاج علی اکبری-با شال عزا زائرا میان (شور)

حاج علی اکبری-با حسن داغ نمودی برای که (مدح امام علی)

حاج علی اکبری-شبهای حرمو دوست دارم (شور)

حاج علی اکبری-گریه قصه بارونی دله (شور)

حاج علی اکبری-جان عالم به فدای تو علی (شعر خوانی)

حاج علی اکبری-زمونه دیگه واسه من دلگیره (شور)

حاج علی رحمانی-یا قمره العشیره ابالفضل (واحد)

حاج علی رحمانی-یاحسین دیوونه ی ایوون طلاتم (واحد)

حاج محمد علی رحمانی-چی میشه یه بار ببینم (روضه امام باقر)

حاج محمد علی رحمانی-عشق امام رضایی و جود و سخا داری (شور)

حاج محمد علی رحمانی-از همین راه دور دلمو من رونه میکنم (شور)

حاج محمد علی رحمانی-دل گشته تنگه بیداره بابای مظلوم و غریبم (واحد)

حاج محمد علی رحمانی-وقتی دل از غمت لبریزه (شور)

حاج محمد علی رحمانی-بهنام زارع-باز دوباره دارم  می بارم (واحد)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 3,233
  • بازدید کلی : 31,439